Шағын жинақталған мектепте оқу – тәрбие үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері
Шағын жинақталған мектепте оқу – тәрбие үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері
Мақсаты: Оқушыларға сапалы білім мен тәрбие бере отырып, мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін шыңдауда әдістемелік-тәжірибелік көмектер ұйымдастыру, қазіргі білім берудің мақсатына сай бәсекеге қабілетті, іскер жеке тұлға қалыптастыру.
Міндеттері:
-ШЖМ-тердің оқу-тәрбие жұмысын белсендіре, үйлестіру;
-Оқу-тәрбие жұмыстарына жан-жақты талдау, мониторинг жүргізу;
-Білім сапасын арттыруда оқушы құзыреттілігін дамыту;
-Білім сапасын арттыруда оқу-әдістемелік құралдарды толықтыру;
-Педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарына жіберу, семинар-тренингтер т.б. ұйымдастыру;
-Педагогикалық технологиялардың инновациялық әдіс-тәсілдерін меңгеру, тәжірибеде пайдалану;
-Педагогтардың өздік білімдерін үздіксіз жетілдіруін дамыту;
-Пән бірлестіктерінің жұмыстарын үйлестіру,жандандыру ;
-Мұғалімдерге оқу бағдарламаларын жүзеге асыруда оқу мақсаттарының орындалуына әдістемелік көмек көрсету;
-Мұғалімдердің оқу үдерісінде жаңартылған білім мазмұны негізінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктер аясын кеңейту;
-Озат тәжірибе, жас мамандар мектебінің жұмысын жандандыру;
-Үйлестіруші мен мектеп тренерінің жұмысын жетілдіру.
Жүргізілетін жұмыс түрлері:
v Семинарлар
v Әдістемелік күн
v Дөңгелек үстел;
v Кәсіби байқаулар;
v Ықшам сабақтар
v Кәсіби сұхбат;
v Педагогикалық оқулар;
v Коучингтер мен шебер сыныптар;
v Таныстырылымдар мен психологиялық тренингтер;
v Онкүндіктер мен апталықтар ;
v Оқушылар арасында оқулар, ғылыми жоба жарыстарын, жалпы білім беретін пәндер бойынша пән олимпиадасын өткізу;
v Іс – әрекетті зерттеу жұмыстары;